Logo firmy: Agencja Reklamowa Contact Kazimierz KaczyńskiAgencja Reklamowa Contact Kazim...
Strategia Marketingowa: 1. kreacja marki [logotypy, nazewnictwo,...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Twist Reklama Krzysztof JaszczewskiTwist Reklama Krzysztof Jaszcze...
- Poligrafia (offset, druk cyfrowy, projekty) - Wydruki wielkofo...
Logo firmy: Jan SzczytowskiJan Szczytowski
Szanowny Kliencie. Każdego dnia spotykasz się z reklamą, co ...
Pytanie do ekspertów:

Co mieści się w zakresie identyfikacji wizualnej firmy?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Brak firmy.
W zakresie identyfikacji wizualnej firmy podstawą jest wyraziste i niepowtarzalne logo. Nie jest to jednak jedyny element, który utożsamiamy z tym pojęciem.
Firma, która chce być zauważona na rynku i ma na to środki - generalnie opracowuje całą graficzną "otoczkę", tzn. wizytówki, papier firmowy, kolorystykę kojarzoną z firmą czy nawet gadżety z nią identyfikowane.
Używanie tych elementów przez jakiś czas powoduje, że klient kojarzy firmę po tych właśnie elementach.
Zasada "jeśli chcemy by nas zauważono, musimy się wyróżnić" jest dziś szczególnie ważna. Natłok informacji i obrazów jakimi zarzucany jest przeciętny konsument towarów i usług powoduje, że bez wyróżniającej się, " trafionej" identyfikacji wizualnej szanse na zdobycie widocznej na rynku pozycji są nierealne.
Data: 2015.04.17
Oceń odpowiedź:
1/1